結果へ導く次世代バイナリーオプション自動売買システム

How to Contact High-Low Australia

 

How to contact High-Low Australia [Contact for Support]
ハイローオーストラリアの問い合わせ方法【サポートへの連絡先】

Shortly after starting High-Low Australia, there may be things you don’t understand.
ハイローオーストラリアを開始してから間もないと、わからないことがでてくることもあり得ます。

In such a case, please contact High-Low Australia (highlow.com).
そんな時はハイローオーストラリア(ハイロードットコム)に問い合わせを行いましょう。

*highlow.com is the official name of High-Low Australia.
※ハイロードットコムはハイローオーストラリアの正式名称です。

Below, we will unify with High-Low Australia.
以下、ハイローオーストラリアで統一します。

Inquiries to High-Low Australia refer to inquiries to highlow.com.
ハイローオーストラリアへの問い合わせは、ハイロードットコムへの問い合わせということです。

High-Low Australia stands out among overseas binary options brokers in terms of how to contact them.
ハイローオーストラリアは、海外バイナリーオプション業者の中でも、問い合わせ方法の充実が抜きん出ています。

We will explain about inquiries about High-Low Australia.
ハイローオーストラリアの問い合わせについて解説をしていきます。

If you don’t know how to do it, please refer to it.
やり方がわからない人は参考にしてください。

High-Low Australia contact information
ハイローオーストラリアの問い合わせ先

Before contacting High-Low Australia, please use the “Frequently Asked Questions” first.
ハイローオーストラリアに問い合わせる前に、まずは「よくあるご質問」を利用してみましょう。

The quickest way to get your questions answered is with our FAQ.
よくある質問で解決することが一番手っ取り早いです。

High-Low Australia has a feature that allows you to search for questions, so it is very easy to find your problem.
ハイローオーストラリアは、質問を検索できる機能が備わっていることから、困っていることを探すのがとても簡単です。

However, not all uncertainties are resolved here.
ただ、ここですべての不明点が解決するわけではありません。

If you can’t find the answer to your question in the FAQ, please contact us.
よくあるご質問で解決ないときは、問い合わせを行いましょう。

There are two types of contact information for High-Low Australia.
ハイローオーストラリアの問い合わせ先は2種類です。

Inquire by Email
(Support Ticket)
メールにて問い合わせ
(サポートチケット)
Inquire by Phone
電話にて問い合わせ
Reception Time
受付時間
24 hours reception
24時間受付
9:00 to 17:00 on weekdays
平日の9時から17時
Response Time
対応時間
We will respond as soon as possible, but we will only reply during business hours, 9:00 to 17:00 on weekdays.
できるだけ早急に対応してくれるが、営業時間である平日の9時から17時の間でしか返信はありません。
Average waiting time is 15 minutes
平均待ち時間は15分
Inquiry Method
問い合わせ方法
From the highlow.com site
ハイロードットコムサイトから
Call a toll-free number from your phone
自身の電話からフリーダイヤルへ電話する
Japanese Language Support
日本語対応

Email inquiries can be sent 24 hours a day.
メールでの問い合わせは、24時間いつでも送信可能です。

If you are busy with your main job during the daytime on weekdays, please contact us by email.
平日の昼間は本業で忙しい人は、メールで問い合わせをするようにしましょう。

For questions that cannot be answered by e-mail and you want to check immediately, we recommend contacting us by phone.
メールでは伝わらない、今すぐ確認したいという質問は、電話での問い合わせがおすすめです。

However, it is expected to be very crowded.
ただ、非常に混雑が予想されます。

You may have to wait for more than 15 minutes, so please allow yourself plenty of time.
15分以上待つこともあるので、時間に余裕をもって利用をするようにしましょう。

Please be assured that Japanese staff will respond to both.
どちらも日本人スタッフが対応してくれるので安心してください。

Instructions for contacting support
サポートへの問い合わせの手順

Now, we will explain how to contact High-Low Australia with images.
それでは、ハイローオーストラリアへの問い合わせ方法を画像付きで解説していきます。

◆How to contact us by phone
電話での問い合わせ方法

To contact High-Low Australia by phone, please call the number below.
電話でハイローオーストラリアへ問い合わせをするときは、次の電話番号にかけてください。

Phone Number
電話番号
0120-542-381
Things to Prepare
準備するもの
User ID if you have already opened an account
すでに口座開設している人はユーザーID
Response Time
対応時間
9:00 to 17:00 on weekdays
平日の9時~17時

I made an inquiry by phone once, but the very pleasant staff responded and resolved my doubts immediately.
一度電話で問い合わせをしたことがありますが、とても感じの良いスタッフが対応してくれて疑問もすぐに解消しました。

At that time, it took about 10 minutes to get out, but please be careful as it is expected to be crowded.
そのときは10分程度のコールで出てくれましたが、混雑も予想されますので注意をしてください。

◆How to contact by email
メールでの問い合わせ方法

Inquiries by e-mail must be made from the website of highlow.com.
メールでの問い合わせ方法は、ハイロードットコムのサイトから行う必要があります。

First of all, let’s display the official website of High-Low Australia.
まずはハイローの公式サイトを表示させましょう。

→ High-Low Australia official website / ハイローオーストラリアの 公式サイト

When the above screen is displayed, click “highlow.com” surrounded by a red frame on the upper left.
上記の画面が表示されたら、左上の赤枠で囲まれた「highlow.com」をクリックしてください。

Then click “Go to highlow.com”.
次に、「HighLow.comに行く」をクリックします。

When the site is displayed, let’s scroll down the screen.
サイトが表示されたら、画面を下にスクロールさせましょう。

Click “Help and Support” when the screen above appears.
上の画面が表示されたら「ヘルプとサポート」をクリックしてください。

When the screen changes, let’s scroll down again.
画面が切り替わったら、また下へスクロールをさせましょう。

Then, the question screen by e-mail will be displayed as shown in the image above.
すると上の画像のように、メールでの質問画面が表示されます。

When you click the “▼” on the right side of “Select the type of inquiry”, it will be displayed as shown in the image above.
「お問い合わせの種類を選択する」の右側にある「▼」をクリックすると、上の画像のように表示されます。

Here, let’s select the one that conforms to the content you want to contact High-Low Australia.
ここではハイローオーストラリアへ問い合わせをしたい内容に、準じている方を選択しましょう。

This time, select “I can’t solve it myself”.
今回は「ご自身で解決できないこと」を選択します。

When the above screen is displayed, click ▼ as before and select from the following items according to your inquiry.
上の画面が表示されたら、先ほどと同様に▼をクリックし以下の項目から自分の問い合わせ内容に準じて選択をしましょう。

Item List
項目一覧

  • About Accounts
    口座について
  • About Deposit
    入金について
  • About Dealings
    お取引について
  • Technical Issues
    技術上な問題について
  • About Cashback
    キャッシュバックについて
  • About Affiliate
    アフィリエイトについて
  • Others
    その他

This selection screen will not be displayed if you selected “Function improvement” on the “Inquiry type” selection screen earlier.
先ほどの「お問い合わせの種類」の選択画面で「機能改善について」を選択した場合は、こちらの選択画面は表示されません。

A screen will appear where you can enter the details.
そのまま内容詳細を打ち込む画面が表示されます。

The same is true for this time’s “What is your inquiry about?”
今回の「何に関するお問い合わせでしょうか?」も同様です。

Depending on what you select, the following options will change.
選択した内容によって、次の選択肢が変わってきます。

As a trial, let’s select about deposits and withdrawals.
試しに、入出金についてを選択してみましょう。

Possible problems with deposits and withdrawals are presented as options.
If you make a detailed selection here, the answer from High-Low Australia should also be quicker.
入出金に関して予想される問題が、選択肢として表示されます。
ここで細かく選択をしておくと、ハイローオーストラリアからの回答も早まるはずです。

However, if none of the options suit you, select Other on the previous screen. Immediately proceed to enter details.
ただ、どの選択肢もしっくりとこないのならば、先ほどの画面でその他を選択しましょう。すぐに内容詳細の入力へ移行します。

Assuming that the deposit is not reflected in the account this time, let’s continue the inquiry to High-Low Australia.
今回は入金したが口座に反映されないことについてと仮定して、ハイローオーストラリアへの問い合わせを続けていきましょう。

This is an unthinkable question in High-Low Australia, but if the payment is not reflected, be sure to attach a proof image such as a payment statement.
ハイローオーストラリアではあまり考えられない質問ですが、入金が反映されない場合は、必ず入金明細など証明となる画像を添付するようにしましょう。

When you click “Attach a file (optional)”, it will be displayed as above, so please upload it.
「ファイルを添付する(任意)」をクリックすると上のように表記されますので、アップロードをしてください。

When you upload the file, it will be displayed as above, so if there is no problem, click “Continue”.
ファイルをアップロードすると上のように表示されますので、問題がなければ「続ける」をクリックしましょう。

Next, the customer information input screen will be displayed.
次にお客様情報の入力画面が表示されます。

If you have already opened an account with High-Low Australia and have a user ID, after logging in and performing the work up to this point, this image will be displayed in a completely filled state.
すでにハイローオーストラリアに口座を開設しておりユーザーIDを取得している人は、ログインしてから今までの作業を行うと、この画像はすべて埋まった状態で表示されます。

If you have a user ID, you can save time by logging in before starting work.
ユーザーIDを取得している人は、手間が省けるので、ログインをしてから作業を開始するようにしましょう。

High-Low Australia also accepts inquiries from people who do not have an account.
In that case, the user ID is optional, so please enter only your “Name” and “Email address” to receive a response.
ハイローオーストラリアでは、口座を開設していない人からの問い合わせも受け付けています。
その場合は、ユーザーIDは任意なので「お名前」と回答をもらう「メールアドレス」だけを入力してください。

Once you have entered your information, click “Submit Inquiry”. Your inquiry to High-Low Australia is now complete.
入力ができたら、「問い合わせを行う」をクリックしましょう。これでハイローオーストラリアへの問い合わせは完了です。

Wait for a reply to the email address you entered.
入力したメールアドレスに回答が来るのを待ちましょう。

Cases that require inquiry
問い合わせが必要になるケース

Then, what are the main contents of cases that require inquiries to High-Low Australia?
それでは、ハイローオーストラリアへ問い合わせが必要となるケースには、主にどのような内容があるでしょうか。

As was the method of contacting us earlier, it can be inferred that most of the inquiries cannot be resolved by the traders themselves.
先ほどのお問い合わせ方法でもありましたが、問い合わせのほとんどがトレーダー自身で解決できないことだと推測できます。

Inquiry content example
問い合わせ内容例

  • I made a deposit, but it is not reflected in my High-Low Australia account.
    入金をしたがハイローオーストラリアの口座に反映されない。
  • I requested a withdrawal, but I cannot confirm it.
    出金を依頼したが確認できない
  • I can’t log in to my trading account
    取引口座にログインができない
  • High-Low Australia account closing
    ハイローオーストラリアの口座解約

These need to be consulted with High-Low Australia. I can’t do anything myself if the deposit and withdrawal procedures are not reflected.
これらは、ハイローオーストラリアへ問い合わせが必要です。入出金手続きをしたにも関わらず反映がされない事態は、自分ではどうもできません。

The same applies if you cannot log in.
If you need to confirm with High-Low Australia, please use the inquiry immediately.
ログインができない状況も同様です。
ハイローオーストラリアへの確認が必要な時は、すぐに問い合わせを利用するようにしましょう。

You can change your e-mail address or contact information without using the inquiry form.
Please check this article for details.
メールアドレスや連絡先の変更等は、問い合わせを利用しなくとも行うことができます。
詳しくはこちらの記事を確認してください。

Points to note when making inquiries
問い合わせの時の注意点

Please note the following points when contacting High-Low Australia.
ハイローオーストラリアに問い合わせをするときの注意点は、以下の通りです。

Notes on queries
問合せの注意点

  • Inquiries by e-mail use options as much as possible and put details at the end.
    メールでの問い合わせはできるだけ選択肢を利用して最後に詳細を入れる。
  • Attach supporting documents.
    証明できる資料を添付する。
  • Before making an inquiry, check the frequently asked questions.
    問い合わせをする前に、よくあるご質問で確認をする

In High-Low Australia, there are no problems related to deposits and withdrawals, even from word of mouth.
ハイローオーストラリアでは、入出金に関してのトラブルは口コミなどからも見られません。

In order to get an immediate response, please try to make your inquiry as easy as possible for High-Low Australia.
すぐに回答を得るためにも、できるだけハイローオーストラリアへ伝わりやすいように問い合わせをするようにしましょう。

The same applies to telephone inquiries.
電話での問い合わせも同様です。

If you write down the main points of what you want to inquire about, you can make inquiries smoothly.
問い合わせしたい内容の要点を書き出しておくと、スムーズな問い合わせができます。

Repeating inquiries with the same content over and over may hinder trading. Direct inquiries are ideal.
同じ内容で、何度も問い合わせを繰り返すのはトレードに支障がでるかもしれません。端的な問い合わせが理想です。

Copyright©FREEDOM express,2024All Rights Reserved.