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FAQ

 

High Low「ハイロー」

Q) Can I change my address or email address?
住所の変更、メールアドレスの変更はできますか?

A) To change your address, please contact us by email or live chat with your new address and zip code.
住所の変更は、メールまたはライブチャットにて新しい住所と郵便番号を記載の上、ご連絡ください。

In addition, please note that if it is determined that the following actions are sufficient to be approved, we will not be able to accept your change of address and you will not be able to open an account.
また以下の行為が認められるに足り得ると判断される場合、住所の変更を承る事ができず、口座の開設ができなくなりますのでご注意下さい。

1. Deliberately entering an incorrect address
故意に正しくない住所を入力する

2. Omit the middle of the address, street address, etc.
住所の途中や、番地等を省略する

To change your email address, if you can log in, please change it from “Customer Information”.
メールアドレスの変更は 、ログインできる場合は、「お客様情報」より変更してください。

If you cannot log in, you will be required to submit a resident card issued within six months or a photo ID that has not been submitted as an identity verification document.
またログインができない場合は、半年以内に発行された住民票または、ご本人確認書類等でご提出されていない写真付き身分証明書のご提出が必要になります。

Please attach the image of the document from the email address you want to change and send it to our email address.
変更されたいメールアドレスから書類の画像を添付して頂き、弊社のメールアドレスまでお送り下さい。

At that time, please do not forget to let us know your registered name and phone number.
その際、必ずお客様のご登録ご氏名、お電話番号もお忘れなくお知らせお願い致します。

*Please note that mobile phone email addresses cannot be registered.
※携帯電話のメールアドレスは、ご登録できませんのでご了承お願い致します。

Entering false e-mails, other people’s e-mail addresses, unused e-mails, or e-mails that are scheduled to be suspended may result in the inability to use our services in the future, so please be careful when entering them.
虚偽のメール、他人のメールアドレス、使用していないメールや使用停止予定のメールを入力することで、将来的に弊社のサービスが使用できなくなることがありますので、入力には十分ご注意下さい。

Q) Are my funds safe?
資金は安全ですか?

A) All funds are securely held in a reputable financial institution.
資金は全て安全に信頼性の高い金融機関にて保管されます。

Q) What are Binary Options?
バイナリーオプションとは何ですか?

A) A binary option is a financial instrument that pays a fixed amount if the expiry time is reached while in the money.
バイナリー・オプションとは、イン・ザ・マネーの状態で判定時刻を迎えた場合、固定額の支払いがなされる金融商品です。

You will not receive a payout if you finish the judging time with out of money.
アウト・オブ・マネーで判定時刻を終了した場合にはペイアウトを受けることはできません。

This product is a leveraged product with a potential payout of 2.3x.
この商品は2.3倍のペイアウトを得る可能性があるレバレッジ商品です。

Q) A LOADING message appears on the trade screen and the chart is not displayed.
トレード画面にLOADINGのメッセージが出て、チャートが表示されません。

A) Please clear your browser’s cache and then refresh the page. How to delete the cache (browsing history) is as follows.
お使いのブラウザのキャッシュを削除してからページを更新して下さい。キャッシュ(閲覧履歴)の削除方法は以下の通りです。

If you are using Internet Explorer, click “Tools”, select “Delete Browsing History”, check “Temporary Internet Files” and click “Delete”.
Internet Explorerをお使いの場合は、「ツール」をクリックし、「閲覧の履歴の削除」を選択、「インターネット一時ファイル」にチェックを入れて「削除」をクリックして下さい。

If you are using FireFox, select “Delete Recent History” from the “Tools” menu, select “All History” in the history period, check “Cache” in the items to be deleted, and click “Now Click Erase Now”.
FireFoxをお使いの場合は、「ツール」メニューから「最近の履歴を削除」を選択、履歴の期間で「すべての履歴」を選択し、消去する項目で「キャッシュ」にチェックを入れて[今すぐ消去]をクリックして下さい。

If you are using Google Chrome, click the wrench icon on the toolbar, select “Tools”, select “Clear Browsing Data”, then check “Cache” and click “Clear Browsing Data” .
Google Chromeをお使いの場合は、ツールバーのレンチアイコンをクリックし、「ツール」を選択、そして「閲覧履歴を消去」を選択後、「キャッシュ」にチェックを入れて「閲覧履歴データを消去する」をクリックして下さい。

If you are using Safari, go to “Preferences” from “Safari” in the menu bar, check “Show Develop Menu in Menu Bar” and close it. After that, click “Empty Cache” in the “Develop” menu newly displayed on the menu bar.
Safariをお使いの場合は、メニューバーの「Safari(サファリ)」から「環境設定」に進み、「メニューバーに『開発』メニューを表示」をチェックして閉じます。その後、メニューバーに新たに表示される「 開発」 メニューの「キャッシュを空にする」をクリックして下さい。

Q) What are the advantages of Binary Options?
バイナリー・オプションの利点は?

A) Compared to normal foreign exchange margin trading,
通常の外国為替証拠金取引と比較して、

  • There is no need to keep monitoring the position all the time, and there is no need to worry about taking profits and cutting losses.
    常時ポジションを監視し続ける必要が無く、利食い・損切りで悩む必要も無い。
  • Before trading, you can know the maximum profit and loss amount.
    取引する前から、最大損益額が把握できる。
  • You can start trading from ¥1,000.
    ¥1,000から取引が開始できる。
  • Transaction structure and flow is simple
    取引のしくみ・流れがシンプル

This is a good point.
という点が挙げられます。

Q) What is High-Low Option?
High-Lowオプションとは何ですか?

A) A High-Low option is a generic binary option based on mid-market (at-the-money). This payout multipliers on High-Low range from 1.85x to 1.95x.
High-Lowオプションは、 仲値 (アット・ザ・マネー)を 基にした 一般的な バイナリー・ オプションです。 High-Lowの ペイアウト倍率は 1.85倍から 1.95倍です。

Q) Why was it not possible to verify the identity verification documents?
本人確認書類の照合が出来なかったのはなぜですか?

A) There are several possible reasons. Please check the “Reason for not being approved” that was sent to you by e-mail.
いくつかの理由が考えられます。メール等でお知らせした「承認されなかった理由」をご確認ください。

Please note the following items when uploading.
アップロードの際は、以下の項目にご注意ください。

  • Must be within the expiration date. We cannot accept documents that have expired or have punch holes indicating invalid documents.
    有効期限内であること。有効期限が切れた書類や無効書類を示すパンチ穴等がある書類はお受けできません。
  • The image should be clear. Take pictures in natural light and avoid using flash.
    鮮明な画像であること。自然光の下で撮影しフラッシュの使用はお控えください。
  • The image must show the entire image. Please take a picture so that the four corners are shown and not even part of it is covered.
    全体が写っている画像であること。四隅が写っており、一部でもかけないようにご撮影ください。
  • The image should be clear. Please check if it is in focus.
    明瞭な画像であること。ピントが合っているか確認ください。
  • Documents that are even partially hidden will not be accepted. Please do not include your fingers or other unrelated objects in the photo.
    一部でも隠されている書類はお受けできません。手指や関係のないものが写らぬようご撮影ください。
  • If you can’t take a good picture with your computer or laptop camera, you can continue to open an account from your smartphone, so please use your smartphone.
    パソコンやノートパソコンのカメラにてうまく撮影できない場合は、スマホからも口座開設の続きができますので、スマホをご利用ください。
  • The image must be unprocessed. We cannot accept logos or processed images taken using apps.
    加工されていない画像であること。アプリ等を利用して撮影された際、ロゴや加工された画像はお受けできません。

You can also upload from your smartphone. Checking your smartphone is easier. The information you have entered so far is saved and can be safely transferred to your smartphone.
スマホからもアップロードができます。スマホでの確認作業はより簡単です。今までご入力頂いた情報は保存されており、安全にスマホへ転送できます。

Q) Deposits, withdrawals, transactions, etc. are not possible.
入金、出金、取引等が出来ません。

A) The Compliance Department has sent a message to your registered email address.
コンプライアンス部より、ご登録されましたメールアドレスに連絡を差し上げております。

Please check the email sent from the Compliance Department, which contains the details.
コンプライアンス部から送信しましたメールに内容が記載されておりますので、ご確認お願い致します。

Q) I do not know the status of opening an account because there is no contact by e-mail.
メールでの連絡が無く、口座開設の状況がわからない。

A) If you have entered an email address when applying for a new account and have proceeded, we will contact you at that email address at that time.
新規口座開設の申込の際にメールアドレスを入力して先に進んでいる場合、その時点でそのメールアドレスに連絡をしております。

It is a prerequisite to open an account that you can receive high-low automatic emails.
ハイローの自動メールが受信可能であることが口座開設の必須条件です。

If you can’t find it in the trash or spam, it may be completely blocked and you won’t be able to open an account with High-Low. If you contact us again after setting it to be able to receive, we will resend the e-mail.
ゴミ箱や迷惑メールにも見つからない場合、完全にブロックされている虞があり、ハイローでの口座開設ができません。受信可能な状態に設定された上で改めてご連絡いただければ、メールを再送致します。

High-Low cannot support how to set up your email account to receive emails, so please ask your email service.
メールアカウントの受信設定の方法はハイローではサポートできませんので、ご利用のメールサービスにお尋ね下さい。

Q) What identification documents are required to open an account?
口座開設に必要な本人確認書類は何ですか?

A) When opening an account, it is necessary to submit the following identity verification documents with a photo.
口座開設にあたり、以下写真付き本人確認書類の提出が必要です。

  • Driver’s license
    運転免許証
  • Japanese passport (Residence card for foreign nationals)
    日本のパスポート(外国籍の方は、在留カード)
  • My number card with photo (Notice card is not acceptable)
    写真付きマイナンバーカード(通知カードは不可)

As mentioned above, we can only accept Japanese Identification Cards (Residence Cards are acceptable for foreign nationals).
以上、日本の身分証明書(外国籍の方は、在留カード可)のみお受けすることができます。

Confirmation of identity verification documents will be completed in a few minutes if there are no problems.
本人確認書類の確認は、問題がなければ数分で終わります。

Once the confirmation of the identity verification documents is completed on the High-Low side, you can start trading.
本人確認書類の確認がハイロー側で完了いたしましたら、お取引を開始いただけます。

Points to note regarding identity verification documents with photos:
写真付き本人確認書類に関しての注意点:

  • Must be within the expiration date. We cannot accept documents that have expired or have punch holes indicating invalid documents.
    有効期限内であること。有効期限が切れた書類や無効書類を示すパンチ穴等がある書類はお受けできません。
  • The image should be clear. Take pictures in natural light and avoid using flash.
    鮮明な画像であること。自然光の下で撮影しフラッシュの使用はお控えください。
  • The image must show the entire image. Please take a picture so that the four corners are shown and not even part of it is covered.
    全体が写っている画像であること。四隅が写っており、一部でもかけないようにご撮影ください。
  • The image should be clear. Please check if it is in focus.
    明瞭な画像であること。ピントが合っているか確認ください。
  • Documents that are even partially hidden will not be accepted. Please do not include your fingers or other unrelated objects in the photo.
    一部でも隠されている書類はお受けできません。手指や関係のないものが写らぬようご撮影ください。
  • If you can’t take a good picture with your computer or laptop camera, you can continue to open an account from your smartphone, so please use your smartphone.
    パソコンやノートパソコンのカメラにてうまく撮影できない場合は、スマホからも口座開設の続きができますので、スマホをご利用ください。
  • The image must be unprocessed. We cannot accept logos or processed images taken using apps.
    加工されていない画像であること。アプリ等を利用して撮影された際、ロゴや加工された画像はお受けできません。

Bi-Winning「バイウィニング」

Q) I can’t set my password!
パスワードが設定できないのですが!

A) It must contain all single-byte alphanumeric characters and numbers. Please check again. Double-byte characters cannot be used. Example: Ab12345
半角英数大小文字と数字を全て含んでいる必要があります。再度ご確認ください。なお、全角文字は使えません。 例 Ab12345

Q) I forgot my password.
パスワードを忘れてしまいました。

A) Click “Lost Password” on the login screen.
ログイン画面より 「パスワードの紛失」 をクリックしてください。

Q) What is the minimum and maximum entry amount?
最低~最高エントリー金額はいくらですか?

A) 1 Position
1ポジション

Minimum investment amount from 500 yen
最低投資額は500円~

The maximum investment amount is up to 200,000 yen.
最高投資額は~20万円までとなります。

The maximum total amount of open positions is JPY 5,000,000.
オープンポジションの最大合計額は500万円となっております。

*Please note that the investment amount may change depending on market conditions.
※投資額は相場状況等により変更となる場合がございますので、予めご了承ください。

Q) What is the payout percentage? Please tell me the types of trading stocks.
ペイアウト率はいくらですか? 取引銘柄の種類を教えてください。

A) Since the payout ratio is a variable system, it will fluctuate depending on the market situation and brand. Please check from the actual transaction screen.
ペイアウト倍率は変動制となっておりますので、相場状況や銘柄により変動致します。実際のお取引画面よりご確認ください。

The issues that can be traded and maturity (End/Judgment Time) are also determined by the system depending on market conditions, etc., and will change each time.
お取引可能な銘柄、及び満期(終了・判定時刻)に関しましても、相場状況等によりシステムが判断してその都度変動いたします。

Please check the current tradeable issue and maturity on the transaction screen.
お取引画面に、現在取引可能な銘柄 及び満期が表示されますのでご確認ください。

Stocks that are grayed out or displayed as “Trading options are not available for this asset”, or those that are displayed as out of hours cannot be traded during that time period.
グレーアウトもしくは『このアセットには取引オプションができません』と表示される銘柄や、時間外と表示されるものはその時間帯はお取引頂けません。

Q) How can I check my transaction history?
取引履歴の確認方法を教えてください。

A) “Login” > Click the position icon on the upper left of the chart “↑↓” > “Closed position”
[ログイン] > チャート左上の ポジションアイコンをクリック [↑↓] > [クローズドポジション]

  • The displayed time is Japan time.
    表示時間は日本時間となります。
  • There is no download function.
    ダウンロード機能はございません。

Q) Please tell me how to deposit.
入金方法を教えてください。

A) We accept payment by bank transfer.
(In the future, Bitcoin payment will be supported)
銀行振込入金に対応しております。
(今後、ビットコイン入金にも対応予定です)

Q) Where is the user number written when making a bank transfer?
銀行振込の際に記載するユーザー番号はどこに書いていますか?

A) You can find it in this part of the “Login” > “Deposit” screen.
[ログイン] > [ご入金] 画面のこの部分に記載されています。

Q) Please tell me how to withdraw.
出金方法を教えてください

A) If you have already verified your identity, please log in and apply for withdrawal from “Withdrawal”.
本人確認がお済みの場合はログイン後、[ご出金] より出金申請をしてください。

If you haven’t done so yet, please complete the necessary items for your account information, upload your identity verification documents, and then apply for withdrawal.
まだの方はアカウント情報の必要事項の入力を済ませ、本人確認書類をアップロードした後に出金申請を行って下さい。

Q) How can I confirm and cancel my withdrawal request?
出金申請の確認方法とキャンセル方法を教えてください。

A) You can cancel the request at “Login” > “Withdrawal” > “Withdrawal History” > “Cancel Withdrawal”.
[ログイン] > [ご出金] > [出金履歴]>[出金のキャンセル] にて要請をキャンセル頂けます。

*We may not be able to make it in time depending on the timing.
※タイミングにより間に合わない場合がございます。

Q) What is the minimum withdrawal amount?
最低出金額をおしえてください。

A) The minimum withdrawal amount is 10,000 yen.
最低出金額は1万円 ~となっております。

*Withdrawals of less than 10,000 yen are not supported.
※1万円未満のご出金には対応しておりません。

*We will transfer directly to the bank account specified by the customer.
※お客様ご指定の銀行口座に直接お振込致します。

Q) Please tell me how to change my email address.
メールアドレス変更の方法を教えてください。

A) Please contact the official support support@bi-winning.org in the following manner.
公式サポートの support@bi-winning.org 宛に下記の要領にてご連絡ください。


Auto Multi Trader 「AMT」

Q) I don’t know how to set the alert!
アラートの設定がわかりません!
A) Please refer to the manual on the AMT My Page.
AMTのマイページにあるマニュアルを参照してください。

Q) I have set up an alert, but I haven’t received any orders!
アラート設定をしているのに注文が入りません!
A) Check the system log to see what the error is
システムログを確認してエラーの内容を確認してください

  • Alert settings are sometimes incorrect.
    アラート設定が間違っていることがある。
  • There may be a mistake in setting the working capital.
    運用資金設定が間違っていることがある。

Q) I have duplicate orders!
注文が重複して入ってします!
A) Your alert settings may be incorrect.
アラート設定が間違っている可能性があります。

Q) Orders are placed in currencies that are not set!
設定していない通貨まで注文がはいってしまう!
A) Your alert settings may be incorrect.
アラート設定が間違っている可能性があります。

Q) I don’t know how to set the test alert!
テストアラートの設定がわからない!
A) Please enter all the alerts displayed in MT4 in the same way.
MT4で表示されるアラートをすべて同じように打ち込んでください。

Q) Does MT4 only recognize one?
MT4は1つしか認識しないの?
A) All running MT4 will be recognized.
起動しているMT4は全て認識いたします。

Q) Can I use it on Mac as well?
Macでも使えますか?
A) It is for Windows only.
Windows専用となっております。

Q) I want to start trading with a real account.
リアル口座で取引を始めたい。
A) From the “Trading” tab, check “Real Trading” and click “Start”. The login screen for High-Low will be displayed, so please log in.
「取引」のタブから「リアル取引」にチェックを入れて「開始」します。ハイローのログイン画面が表示されるのでログインを行ってください。

Only one High-Low ID can be associated with one AMT ID.
AMTのID1つにつきハイローのID1つしか紐付けできません。


MetaTrader 4「MT4」

Q) I can’t log in to MT4!
MT4にログインできない!

A) Check your login ID, password, and server.
ログインID・パスワード・サーバーを確認してください。

Your login ID will be sent to you by email after creating your MT4 account.
ログインIDはMT4口座作成後にメールにてお送りしております。

After logging in, the login ID of “MT4” is described in the account information.
ログイン後、アカウント情報に「MT4」のログインIDを記載しております。

The password is the one you set when you created your MT4 account.
パスワードはMT4アカウント作成時にお客様に設定いただいたものです。

To reset your password, after logging in to My Page, you can follow the procedure from “Manage Account” > “Change MT4 Password”.
なおパスワードの再設定につきましては、マイページにログイン後、「口座の管理を行う」>「MT4パスワードの変更」よりお手続きいただけます。

The server has the following information.
Production account (NY server): OANDA-v20 Live-3 (MT4-ng-trade03.oanda.com for direct input)サーバーは以下の情報となります。
本番口座(NYサーバー) :OANDA-v20 Live-3 (直接入力の場合は MT4-ng-trade03.oanda.com )

Main account (Tokyo server): OANDA-Japan FX Live (MT4-trade.oanda.jp for direct input)
本番口座(東京サーバー):OANDA-Japan FX Live(直接入力の場合は MT4-trade.oanda.jp )

Demo account: OANDA-Demo-1 (MT4-ng-practice01.oanda.com for direct entry)
デモ口座:OANDA-Demo-1(直接入力の場合は MT4-ng-practice01.oanda.com )

Q) What is the minimum trading unit for MT4?
MT4での最低取引単位はいくらからですか?

A) For NY server, from 1,000 currency (0.01 lot on MT4)
NYサーバーの場合、1,000通貨(MT4上では0.01lot)から

In the case of Tokyo server, it is from 10,000 currency (0.1 lot on MT4).
東京サーバーの場合、10,000通貨(MT4上では0.1lot)からでございます。

Q) It is not displayed even if the indicator is installed on MT4.
MT4にインジケーターをインストールしても表示されない。

A) Please follow the steps below to install.
以下の手順でインストールをお願いいたします。

1. Select “File” > “Open Data Folder”
「ファイル」>「データフォルダを開く」を選択 
2. Select “MQL4” > “Indicators”
「MQL4」>「Indicators」を選択
3. Copy/Paste or Move the corresponding indicator files to this folder
このフォルダに該当のインジケーターファイルをコピー・貼り付けまたは移動する
4. Close MT4 once and restart (If you do not restart, the file will not be reflected.)
MT4を一度閉じて再起動 (再起動しない場合、ファイルが反映されません。)
5. Check from the indicator in the navigator
ナビゲーター内のインディケータから確認

Please note that the custom indicator itself was created by a third party, and the settings of the personal computer differ depending on the individual customer.
Please note that we cannot support any problems that may arise as a result of such implementation.
なお、カスタムインジケーター自体は第3者によって作成されたもので、パソコンの設定状況はお客様個人個人によって異なるため、自動売買プログラムやカスタムインジケーター等の動作検証、 その実行によって生ずる諸問題につきましてはサポートできかねますので予めご了承ください。

Q) I want to get history data (Past Data)!
ヒストリーデーター(過去データ)を取得したい!

A) It is possible to obtain data from the “History Center” in MT4, but the past data that can be obtained is provided by MetaQuotes, which develops and provides MT4, and OANDA Japan data is not available. I’m sorry.
MT4内の「ヒストリーセンター」からデータを取得することも可能でございますが、取得可能な過去のデータは、MT4を開発・提供しているMetaQuotes社提供のものであり、OANDA Japanのデータではございません。

We cannot provide support for that. Thank you for your understanding.
そのたサポートはできかねます。予めご了承のほどお願いします。


Onamae.com「VPS」

Q) “Desktop Cloud” I cannot connect to the remote desktop!
【デスクトップクラウド】リモートデスクトップ接続ができません!

A) The following are possible reasons for connection failure.
接続ができない原因につきましては、以下のような可能性が考えられます。

1. The service itself is not running
サービス自体が稼動していない

If the service status is not “In Operation” such as “Cancelled” or “Suspended”, remote connection is not possible.
サービスのステータスが「解約」や「停止」になっているなど「稼働中」でない場合はリモート接続ができません。

→ Click here to check service status
→サービスの稼働状況について確認する方法はこちら

2. The service is running, but the server is not powered on
サービスは稼動しているが、サーバーの電源が入っていない

Even if the service is running, remote connection is not possible if the server is not powered on.
サービスが稼動していても、サーバーの電源が入っていない場合リモート接続ができません。

Here is how to check the power of the server
→サーバーの電源について確認する方法はこちら

3. There is an error in the connection information
接続情報に誤りがある

→ Click here to check the information required for remote connection
→リモート接続に必要な情報を確認する方法はこちら

→ Click here if you don’t know the password
→パスワードがご不明の場合はこちら

4. Server is overloaded
サーバーに負荷がかかっている

If the service is running and the server is powered on, the server may be overloaded and unable to connect normally.
サービスが稼動しており、サーバーの電源も入っている場合サーバーに負荷がかかっており
正常に接続ができなくなっている可能性があります。

In addition, due to the consumption of memory due to remote connection and MT4 operation in the server, the amount of memory used increases over time, and eventually pushes the implementation memory, or exceeds it, and the connection to Windows It becomes unstable and cannot be connected.
また、リモート接続やサーバー内でのMT4の稼動等に伴い、メモリを消費するため、お時間の経過と共に利用メモリ量が増え、最終的に実装メモリに逼迫する、または超過すると、接続先Windowsが不安定な状態となり、接続ができなくなります。

In addition, we recommend that you restart regularly in order to use it comfortably.
なお、快適にご利用いただくためには、定期的な再起動を推奨いたします。

→ Click here for how to restart the server and release the load
→サーバーを再起動して負荷を解消する方法についてはこちら

5. Maintenance or failure occurs
メンテナンスや障害が発生している

If there is a maintenance or failure, the server may be down.
メンテナンスや障害が発生している場合、サーバーが停止している可能性があります。

Please check the “Notice” at the bottom of the page below.
下記のページ下方にあります「お知らせ」をご確認ください。

→ Click here for maintenance/disorder information
→メンテナンス・障害情報はこちら

※Please refer to the following for remote desktop connection method.
※リモートデスクトップ接続方法については、以下をご参照ください。

▼【Desktop Cloud】Remote desktop connection method
▼【デスクトップクラウド】リモートデスクトップ接続の方法について


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