VPS
Flow of Application for FX Automatic Trading Dedicated Desktop Cloud VPS
FX自動売買専用デスクトップクラウドVPSの申込の流れ
STEP 01 Apply for Onamae.com Desktop Cloud
お名前.comデスクトップクラウドのお申込み
1. Please select the Startup plan and Payment period from the application screen.
お申し込み画面よりスタートアッププランとお支払い期間をお選びください。
For the payment period, we offer “One-month payment” in which you pay monthly, and “Lump-sum payment” in which you can pay for 3 to 12 months at once.
お支払い期間は毎月お支払いいただく「1ヶ月払い」と3ヶ月~12ヶ月分をまとめてお支払いできる「まとめ払い」をご用意しています。
2. Please select “1” for the number of VPS to be contracted.
ご契約するVPSの台数を「1台」にご選択ください。
3. Please select “None” for the selection of whether or not the option is available.
オプションの有無の選択のところに「無し」をご選択ください。
4. If you do not have a name ID, please proceed after registering as a member.
お名前IDをお持ちでない方は、会員登録の上お進みください。
List of payment methods
お支払い方法一覧
We accept credit card, bank transfer, convenience store payment, and invoice payment.
クレジットカード、銀行振込、コンビニ払い、請求書払いをご用意しております。
Credit Card / クレジットカード
Bank Transfer / 銀行振込
Convenience Store Payment / コンビニ払い
Bill Payment / 請求書払い
- “Monthly Payment” is limited to credit cards.
「1ヶ月払い」はクレジットカード限定となります。 - You can use all other payment methods, including credit cards, for “Bulk Payment”.
「まとめ払い」はクレジットカードを含む、その他のお支払い方法をすべてご利用いただけます。 - Fees are the responsibility of the customer.
手数料はお客様負担となります。
STEP 02 E-mail Regarding Application Confirmation and Payment
お申込み確認・お支払いに関するメール
After completing the application, we will send an application confirmation email and an email regarding payment to the contractor.
お申込み完了後、ご契約者様宛に弊社よりお申込み確認メールとお支払いに関するメールをお送りします。
- Only for the first application, telephone verification will be performed at the time of application.
初回のお申込みに限り、お申込み時に電話認証をさせていただきます。
For phone verification, click the verification URL in the application confirmation email.
電話認証は、お申込み確認メールの認証用URLをクリックしてください。
After clicking, you will be transferred to the authentication screen, so please follow the instructions.
クリック後認証用画面に遷移しますので、表記に沿ってお手続きをお願いいたします。
Receipt of application confirmation email
お申込み確認メールの受信
STEP 03 Payment of Fees
料金のお支払い
Please complete the payment procedure using the payment method selected at the time of application.
お申込み時に選択された支払い方法でお支払い手続きを行ってください。
The deadline for payment is 10 business days from the date of application (or the next business day if it falls on a non-business day).
お支払い期限はお申込みより10営業日まで(弊社休業日の場合は翌営業日)となっております。
As soon as payment is confirmed, a payment completion email will be sent.
入金が確認され次第、支払い完了のメールが送信されます。
For customers paying by invoice, the invoice will be sent the next business day.
請求書払いのお客様には、翌営業日に請求書を発送いたします。
Receipt of receipt email
領収メールの受信
STEP 04 Start Using the Service
サービス利用開始
After confirmation of payment, the setting will be completed in about 1 to 2 hours.
入金確認後、1~2時間程度で設定完了となります。
After completing the setting, we will send a notice of service setting completion to the e-mail address registered in the member information.
設定完了後、会員情報に登録されているメールアドレス宛にサービス設定完了のお知らせを送信いたします。
Receipt of setting completion confirmation email
設定完了確認メールの受信
Please watch the video below for details on how to apply.
詳しい申込み方は下記記載の動画をご覧ください。